بازی های رایانه ای

دانلود بازی های رایانه ای

بازی های رایانه ای

دانلود بازی های رایانه ای

دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC

Viking Battle for Asgard – در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند! قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است ! او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.


ادامه مطلب ...

مجموعه ۴۰ والپیپر دیدنی با موضوع گیم Games HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع گیم مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .


 


برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , ب,, , , , , , , , , , , , , , , ,

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

Mark of the Ninja – قهرمان بازی نینجایی از قبیله هیسومو که متوجه می شود که روستای قبیله هیسومو توسط فردی به نام Kelly Corporal که از فرستاده شدگان گروه Hessain Service میباشد، مورد حمله قرار گرفته است و استاد وی رییس قبیله را گروگان میگیرد.نینجا لحظه ای درنگ نمیکند و برای نجات استادش و روستا به سمت آن حرکت میکند…پس از نجات روستا رییس قبیله به او میگوید که این حملات توسط HS ورییس این گروه Karajan صورت گرفته و وی قصد به دست آوردن گنجهایی از قبیله هیسومو را دارد.سپس رییس قبیله نینجا را به عنوان قهرمان قبیله به مردم معرفی میکند.پس از این وقایع متوجه میشویم که قهرمان ما یک نوع خالکوبی بر بدن خود دارد که توسط گیاهی درست میشود و قدرت های فراوانی دارد…اما این مسئله چندان هم خوش آیند نیست این خالکوبی باعث به وجود آمدن اختلالات روانی برای قهرمان داستان میشود و شخصیت اصلی حتی حاظر هست برای جلوگیری از فاش شدن این راز آماده برای دادن جان خود باشد!اما گنج روستا بالاخره توسط یه بازرگان دزدیده میشود و ماموریت شما در این بازی آن است که گنج دزدیده شده را به روستا باز گردانید و هرطور که شده Karajan را به قتل برسانید تا راز وجود گنج در روستا را اشخاص بیشتری نفهمند.


http://www.sunday-game.com/wp-content/uploads/2012/09/Mark-of-the-Ninja-XBLA-XBOX360-XBLAplus.jpg


برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Doom 3: BFG Edition برای PC

بازی Doom از سری بازی های اکشن یکی از محبوب ترین بازی های نوع خود است که بی شک اگر یکبار آنرا امتحان کنید به آن معتاد می شوید! داستان ویرایش سوم از این بازی هیجان انگیز در سال ۲۱۴۵ و در سیاره مارس آغاز می شود. در این سیاره یک زون نظامی صنعتی بسیار پیشرفته ای ساخته شده است که در آن تحقیقات سری و مهمی از قبیل آزمایشات بیولوژیکی و برخی تست های مرموز روانی رو ی افراد تا ساخت تجهیزات مخرب نظامی و از این قبیل کارها انجام می گیرد. اما به دلایل مبهمی و به طور غیر عمدی این آزمایشات منجر به فاجعه مصیبت باری شد. نیروهای اهریمنی وحشت آور و خونخواری پا به عرصه وجود گذاشتند که حتی به وجود آورندگان آن ها به راحتی قادر به پی بردن به نحوه نابودی آن ها نیستند. پس در این میان کاراکتر اصلی بازی در نقش یک تکاور فضایی ناشناخته برای جلوگیری از حمله این موجودات اهریمنی عازم منطقه می شود تا تلاش خود را برای از بین بردن آنان و جلوگیری از حمله به زمین بکنند.این نسخه شامل DOOM 3 و The Resurrection Evil خواهد بود. همچنین ۷ مضمون جدید نیز در این بازی قرار خواهد داشت. نسخه های DOOM 1 و DOOM 2 نیز در این بازی قرار دارند.


 http://www.sunday-game.com/wp-content/uploads/2012/10/DOOM-3-BFG-EDITION-MULTI6-POSTMORTEM.jpg



برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Halo 4 برای XBOX360

Halo یکی از بهترین FPSهای تاریخ است که مکانیزم گیم پلی آن همیشه مدرن و جذاب باقی می ماند. فرمول ساخت این بازی آنقدر پیچیده و ریزبینانه است که وقتی شرکت Bungie از Microsoft جدا شد، بسیاری آینده Halo را چندان درخشان ندیدند، ولی نمایش Halo 4 در E3 امسال چنان زیبا بود که در طول کنفرانس، هرگاه نام ۳۴۳ Industries به زبان می آمد، همه سوت و دست می زدند. نمایش با یک فیلم شروع شد. یک کشتی فضایی از UNSC در حال حرکت است و فرمانده ای می گوید که برای اولین بار در این نسل کشتی های فضایی UNSC هدفی جدا از جنگ دارند.هدف کشف دنیایی جدید است. ناگهان کشتی فضایی توسط جاذبه سیاره ای ناشناخته کشیده می شود و انگار که در مثلث برمودا جذب می شود. ناگهان نمایش وارد بازی می شود و ما Master Chief را مشاهده می کنیم که در همین سیاره عجیب ایستاده و جذب شدن سفینه فضایی را مشاهده می کند.





برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , ,, , , , , , , , , , , , , ,

ادامه مطلب ...